2010. június 6., vasárnap

Váratlan fordulat


Ismét egy beküldött sztori, és a témába vág. Lépcsőházban két faszt szopott le a sztori beküldője, akinek ezúton is köszönöm a kellmes írást.

Megismertem egy srácot romeon, Petinek hívják. Írogattunk egymásnak egy ideig, majd megkérdezte, hogy nincs-e kedvem leszopni őt. Én belementem, mert jól is nézett ki a srác, meg már hiányzott is a geci. Csak az volt a baj, hogy neki se, meg nekem se volt helyem ahol megejthettük volna a dolgot, mire megkérdezte, hogy mi lenne, ha náluk a lépcsőházban szopnám le a faszát. Ez ellen persze nem volt kifogásom, mivel bírom az ilyen helyeket. Másnap át is mentem a megbeszélt időben, megcsörgettem, ő lejött és felmentünk a tizedikre lifttel, majd fél emeletet a lépcsőn a tetőkijárat felé, így végülis egy eldugottabb részen voltunk. Meglepetésemre volt ott más is, mint kiderült Peti haverja és megkérdezte, hogy nem lenne-e gond, ha őt is leszopnám. Peti elmondta, hogy a srác heteró de szívesen megszopatna egy pasit, csak a hecc kedvéért. Belementem a dologba, de csak azért mert iszonyú helyes volt. Nem is szarakodtak sokáig, gyorsan előkapták a faszukat. Peti gyorsabb volt, így az övére buktam rá először. Élveztem, hogy szophatok majdnem három hét után, ráadásul két srácot is, ez már nagyon kellet. Szépen ütemesen szoptam Petit, majd áttértem a másik srácra. Neki valamivel nagyobb volt a fasza, és iszonyúan jól esett, hogy közben mozgatta a csípőjét, és baszta a számat. Telt az idő, faszt fasz követett, mígnem Peti minden előjel nélkül teleküldte a számat. Mit ne mondjak, jó sokat termelt, alig győztem nyelni a sok gecit. Minden cseppet kiszívtam belőle, nem hagytam, hogy kárbavesszen. Én még elbabráltam volna a lankadozó fasszal, de a másik srác ráhúzta a fejem a farkára, így nem volt mit tenni, szoptam. Egyre hevesebben lihegett meg nyögdécselt, mikor kihúzta a számból a faszát, marokra fogta és az arcomra verte. Belőle is kurva sok jött, csak úgy folyt rólam a geci, de szerencsémre a számba is jutott belőle azért. A végén még azért az arcomba tolta a faszát, hogy belőle is szívjam ki a maradékot, amit készségesen meg is tettem. Miután ő is elpakolta a cuccost, Petivel megbeszéltük, hogy hívhat máskor is ha nagyon kanos. Persze megadtam a heteró srácnak is a számom, hátha… Hazafelé végig éreztem a gecijük ízét a számban, ami nagyon jó volt, és még most is feláll a faszom ha rájuk gondolok. Remélem hamar hívnak…

6 megjegyzés:

  1. Lépcsőházban én is szeretem, keress: doug459@gmail.com :P

    VálaszTörlés
  2. hello! nagyon izgató. nekem is bejönne a lépcsőház vagy csendes elhagyatott raktár, iroda. és pláne ketten... :)))

    VálaszTörlés
  3. nekem is volt egy hasonló élményem két sráccal egy gazdagréti lépcsőházban vagy két éve. igaz, mi előre hármast terveztünk. az egyik srác ott lakott a házban, ő engedett be a lépcsőházba kaputelefonon. úgy beszéltük meg, hogy ők ketten már ott várnak majd a legfelső lépcsőnél. úgy is volt. egy ideig én szoptam mindkettőjüket, de aztán az egyiket szopattuk tovább ketten. egyszerre tömte be a szájába a két faszt. végül telelőttük az arcát, száját.

    VálaszTörlés
  4. pincében? megszopatna valaki egy biztonságos, nyugis pincében? kellemes félhomály, szeparált helységben.... ha kedved van, ápolt vagy és vastag farkú, akkor írj! tremolar@freemial.hu

    VálaszTörlés
  5. aham csak sztem kamu

    VálaszTörlés
  6. k*rva jó a videó! és a sztori is

    VálaszTörlés